To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, February 29, 2008

Bad BAD me

Jag är så kass. Trots all extra tid som jag konstant skaffar till tentan så får jag inget gjort. Har inte kommit alls långt, vilket jag trodde att jag skulle och nu ska tentan in på måndag eftermiddag. Första gången i mitt liv som jag har fått skjuta upp en deadline. Men det är väl mänskligt att fela åtminstone en gång.

Istället för att sitta och skriva på tentan så sitter jag här och skriver på bloggen. Har suttit hela dagen och redigerat på mina bloggar. Fixat lite nytt till min Film & Tv blogg (http://www.metrobloggen.se/starshollywood).

Ahh.....beror antagligen på att jag inte riktigt vet vad som förväntas av den här tentan. Vad är det egenligen som vi ska ta med och inte? Sen är det 10 sidor.....hur ska jag lyckas fylla ut alla dessa sidor.....P*A*N*I*K

Usch....ska försöka titta lite på texten innan jag stänger ner, men kommer nog dröja någon timme till.


Dåliga dåliga jag

1 comment:

Anonymous said...

känner igen mig!