To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, February 07, 2008

Dåligt humör

Känner mig förbannad och arg på det mesta och de flesta. Trots att det är/var min födelsedag idag (6 februari). Jag är numera 22......sorgligt värre.

Vill bara lägga mig och gråta och inte göra något alls utan bara skita i allt och ALLA.

Tänk att folk som man umgåts med i hela sitt liv inte minns att man fyller år. Så mycket betyder man för dem. Sedan kan folk som man bara känner "så där" säga ett enkelt Grattis, vilket får alla de som inte pallar att höra av sig att verka så Jävla Simpla.

Inte äns min släkt minns mig......gud vad man är betydelselös...



gå och dö

No comments: