To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, February 26, 2008

Bokrea - Melodifestival - Eddie - Imdb

Kom precis hem ifrån Bokrean. Fick ett ryck och körde in till Lund där det var öppet 00.00 - 01.30. Gud vad folk där var. Smart som jag var så gick jag dock till kassan på barnavdelningen där det var lite folk och mer utrymme. Bland de övriga kassorna fanns fullt med böcker så där var både köande och tittande människor i en salig massa.

Köpte en stor bok om Greta Garbo, 1001 filmer du måste se innan du dör, Allt din mamma borde ha lärt dig och Allt din pappa borde ha lärt dig.
Jag har redan en version av 1001 filmer men den är nog på engelska och den här versionen är uppdaterad (hoppas jag). Allt din pappa borde ha lärt dig är egentligen för män, men jag tyckte där stod en del saker som jag skulle vilja kunna så jag köpte den med.

Där fanns mängder av böcker som jag var intresserad av, men det var enormt varmt, trångt och stressigt så de får jag spana in under veckan istället.

Nu ska jag återgå till att betygsätta alla filmer jag någonsin sett på IMDb. HAr redan gjort det på filmtipset men på IMDb finns en 10 skala istället för en 5 skala vilket gör att det blir rättvisare på något vis.

Missade förresten Melodifestivalen i helgen. Var istället på Big Bowl och bowla, samt åt orientalisk buffe. Super gott och roligt, speciellt då jag vann. Ingen i min fmailj hade med sig sina egna klot eller skor, vilket gjorde allt mer rättvist. Dessutom är där varken olja på banorna eller glid på ansatsen så alla hamna på ungefär samma nivå. Roligt var det i alla fall.

Mindre roligt är att Eddie är deprimerad. Enda sedan han kom hem ifrån utsällningen (igår) har han itne varit sig lik. Han äter inte (varken mat eller godis), dricker inte, leker inte, busar inte. Han bara kräks och sover. Jag tror att det delvis är för att hans öron är limmade för att de inte sitter som de ska. Jag tycker att han är super söt med sina öron som de sitter, men rasen ska ha öronen mer uppåt (svårt att förklara) så de är upplimmade. Ser knepigt ut. Eddie ser ut att skämmas och försöker klia sig hela tiden. Hoppas att han är gladare imorgon.

http://www.metrobloggen.se/starshollywood

No comments: