To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, March 20, 2008

Rinnebäcksravinen

För ett tag sedan fick jag reda på att det ligger en ravin fem minuter från där jag bor. Jag har alltså bott här i nästan ett år och aldrig vetat detta. Jag beslutade mig för att kolla upp det här så jag gick dit med Eddie en dag. Mycket riktigt var där en ravin, Rinnebäcksravinen. Det var så vackert, dock glömde jag min kamera. Bestämde mig därför att gå dit igen idag och då ta med kameran. Tog ca 250 bilder och 50 filmer. Nedan är några av bilderna. Där fanns fortfarande snö kvar sedan morgonen så det var lite geggigt på sina ställen. Dock var det inga problem att ta sig fram. På bilderna syns dock tyvärr inte att solen faktiskt sken jätte fint i början av min promenad. Men som alla vet blir saker aldrig lika bra på bild som i verkligheten. En del av bilderna går att se i större versioner om man klickar på dem. Ni som har möjlighet borde verkligen besöka ravinen, om inte annat för motionen. Jag gick omkring där i 1,5 timme, men det kändes som tjugo minuter!









1 comment:

Anonymous said...

ser lite ut som ett dike... :)