To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, March 15, 2008

Shopping in the city

Var i Malmö och shoppade med mamma. Alltid roligt!! Köpte en skitcool telefon som ser ut som en mun. När jag skaffar en annan lägenhet i framtiden ska jag använda den (så no crap om att det var ett onödigt köp, även om den var lite dyr). Köpte även lite andra coola grejer i en affär som jag inte tidigare varit i. Vi skulle gå till Happy som låg på storgatan, men det finns inte längre. Dock har samma ägare en annan affär som också var trevlig. Jag köpte en cool stålampa på Bolagret som ska fräscha upp min lägenhet lite (bilder kommer senare). Lyckades även hitta lite snygga smycken till näsan.

Efter att ha mött pappa på triangeln så åkte vi till Netonnet. Där köpte jag en ny dvd spelare. Även om jag fullkomligt älskar min gamla DVD spelare så tar den inte emot en del format, så jag fick helt enkelt införskaffa en ny. Fick sedan ett ryck och köpte en skrivare/kopiator/scanner till datorn, vilket innebar att jag var tvungen att köpa färg/bläckpatroner. Köpte även pennor till att skriva på DVD-skivor och en del fodral. Låt oss säga att idag blev jag rätt så mycket fattigare.

Dock köpte jag inte en endaste film!! Lisa har hjälpt mig med det problemet.
Nu ska jag återgå till att printa omslag. Bye...

No comments: