To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, March 15, 2008

Typiskt

Typiskt. Så skulle man kunna summera min dag. När jag för en gångs skull blir bjuden hem till någon så blir jag sjuk. TYPISKT! Har mått illa hela dagen, vilket började igår. Trots detta fick jag bowla, för vi hade ingen reserv. Det var bortamatch i Höör, där jag brukar spela bra. Så även idag då jag slog 683. Hade bara tre miss totalt, vilket är skit bra, men i och med att jag hade fyra stora hål i sista så missade jag 700. TYPISKT! Såg precis på melodifestival finalen. Insåg att jag hejade mest på Nordman och SAnna Nielsen, även om de flesta av bidragen var bra. Insåg då även att om Charlotte hade fått 88 istället för 110 så hade hon och Sanna kommit på samma plats och då hade Sanna vunnit då hon fick folkets röster. TYPISKT! Dock gör det mig inte så mycket att Charlotte vann. Hon har ju vunnit eurovision förut.

När jag var på väg till bowlingen så ringde jobbet (som inte hört av sig på två månader), men jag kunde ju inte jobba för jag var sjuk och som sagt på väg till Höör. TYPISKT!


För mer om finalen läs min film och tv blogg;


No comments: