To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, May 09, 2008

Bowling, tenta, solskyddsfaktor

I tisdags bowlade jag tillsammans med Andreas och Patrik. Var mycket roligt. Jag slog hyffsat, 689, men kom som vanligt inte över 700. Hoppas att Patrik börjar spela på allvar i klubben. Vi är ju i princip bara en handfull personer som är under 50. Hade varit skönt med fler..

Är äntligen färdig med tentan (i måndags) så nu är det uppatsen som gäller. Måste bara börja skriiiiiiva. Men pallar inte när det är så fint väder ute. Vill ha paus nu efter tentan, men det är bara tre veckor till uppsatsen ska vara inlämnad (panik).

Idag ska jag till Rusta hade jag tänkt. Karin sa att de sålde solskyddsfaktor billigt där ("riktiga" märken). Jag behöver 40. Ska ju till LA och då vill jag inte bränna mig. Jag bränner mig trots att jag har 40, men det finns äl inte högre. Det är the down side med att vara rödhårig....

No comments: