To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, May 30, 2008

What goes up...

...must come down


När allt verkade gå uppåt kom då det som jag fasade för....att något riktigt dåligt skulle komma. Idag kom det; mitt sommarschema. Det är inte lönt att folk försöker kotnakta mig i sommar för de få dagar då jag itne jobbar kommer jag att ha fullt upp med att flytta. Vill bara gå in i en garderob och aldrig aldrig komma ut.

2 comments:

Lojsie said...

Kollade på ditt schema och så farligt är det väl inte? Du har ju t.o.m. två veckors ledigt i juni/juli. Något sånt har jag aldrig varit med om när jag jobbat sommar om man inte har bett om det. De andra dagarna kan kanske bli lite jobbigare, men du får tänka på pengarna. Och så kommer ju jag att vara där. :)

Anonymous said...

skön lyx, men tyvärr inget som hör till vanligheten. Det här ger dig dessutom mer pengar att spendera i LA. :)