To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, August 06, 2010

En liten tår av saknad

Shit vad obehagligt. Satt och tittade igenom gamla foton. Kom in i en mapp med bilder från när vi satte upp Eddies staket under våren 2008. Helt plötsligt ser jag att farmor och farfar är med på bilderna för de kom och hälsa på då. Utan förvarning fylldes mina ögon av tårar, för då var allt som vanligt. Eller vanligt, men de var DE. Nu är de helt andra människor. Jag vet inte vilka, känns inte som om jag känner dem...o de knappt mig?! Ser hur pappa lider av det här. Varför ska det vara som det är....*sorg*

1 comment:

Anonymous said...

Hej!
Jag tycker också det är jobbigt och blir också ledsen. Har både foton och film från dop och bröllop där dom är med och det känns att titta på. Extra jobbigt är det också eftersom mamma inte finns hos oss heller. Vi får bita ihop och hjälpa så gott det går, men dom börjar att bli gamla och vi kan tyvärr inte stoppa det. Säg till Håkan att ringa om min hjälp behövs.

KRAM Carina