To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, August 10, 2010

Pain

Gud vad ajg har ont i huvudet. Så fort jag kom hem från jobbet så visste jag att jag var tvungen att ta en powernap. Men kände smatidigt att mitt huvud höll på att explodera. Efter att ha sovit till och från i fem timmar så kan jag konstatera att jag har mer ont i huvudet och antagligen har fått migrän. Dessutom fick jag en konstig kramp som inte gick att häva. Hade jag inte satt ner foten i golvet hade den vridits ur led för vadmuskeln drog åt så den vred sig kraftigt. Börja fan böla lite för det gjorde så satans ont och blev bara värre och värre. Hela högerbenet krampa och foten ville mer och mer åt höger....

Nu försöker jag komma på något som gör att jag slipper gå till affären. Tog för en gångs skull ut köttfärs ur frysen, men vill inte gärna gå ut och jag har inget hemma som jag kan ha till...alltså i själva köttfärsen typ tomatsås eller creme fraiche.

Har dessutom ont i armarna för en boende trillade baklänges idag och jag lyckades fånga personen i mina armar men det dröjde ett bra tag innan där kom någon ock hjälpte mig för där fanns inte någon larmknapp och jag orkade inte dra personen till en stol heller. Mina överarmar dog lite...

Usch nu orkar jag inte mer...godnatt...struntar i om jag inte sover mer i natt. Jag orkar inte sitta uppe

No comments: