To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, August 29, 2010

Rapport från en värmetermostat

Är så jäkla förskyld. Fick ont i halsen i fredags. Jag sov inte alls den natten. Jag vaknar med halsont, feber, hostningar, frossa, minimal känsel i benen och snörvel. Men det var ju A-lagsmatch så bara att bita ihop. Gick bra i början men sen börja väl medicinen kicka in haha. Hade sen två kompisar över på lördagskvällen. Kanske inte så smart men roligt var det. Söndagen vaknade man efter att ha sovit fyra timmar och åkte in till Baltiskan för att coacha B-laget. Nu sitter jag här och tycker fasligt synd om mig själv för jag kan lägga till huvudvärk och ont i öronen på listan också. Typiskt när skolan börjar imorgon. Allt startar ju direkt dessutom. Boring. Ser inte alls framemot den här terminen :(

No comments: