To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, August 25, 2010

Married Men

Har äntligen fått tummen ur och gjort affischen till SESAB CUP 2010. När jag var färdig och var nöjd över resultatet inser jag att jag gjort den i A3.... Den skulle ju vara i A2. Det spelar stor roll för tryckeriet så jag fick helt enkelt börja om från början med bilderna och allt. Nu är jag klar och har bara lite små justeringar kvar. Men grymt irriterande.

Sesan kan jag nu konstatera att män är svin. Inte mot mig. Absolut inte, men jag vet ju vad de pysslar med. Kan inte gå in på för mycket detaljer här då man inte vet vem som läser och vilka konsekvenser det skulle få, men fan vad jag kommer att vara paranoid när jag får en pojkvän. Nu bryr jag mig inte, för det är som sagt inte jag som lider, men fy fan. Män ni får allt se till att skärpa er. Är dock lite rädd för "what goes around, comes around". Men det är ju inte JAG som gör fel. Det är de. Jag satt och räknade och kunde komma på minst 10 personer i min direkta närhet som är riktiga svin egentligen mot sina flickvänner/fruar. Men som sagt, det drabbar ju inte mig...men ändå. En del kanske man inte kan kalla svin, men de är fan inga änglar. Orkar inte spekulera mer i det nu, men slogs bara av tanken i lördags då det blev väldigt uppenbart.

Kan även konstatera att en del personer i mitt liv är jävligt nonchalanta. Shame on you. Men det är fan ER förlust. Inte min...trodde det först men jag klarar mig utan korkarde människor. Det är nu man upptäcker vem man kan lita på. Men det är sant som de säger...man lär sig verkligen av sina misstag och man blir några erfarenheter rikare varje gång. Utan de senaste halvårets misstag hade jag inte varit där jag är idag. Jag ångrar inget, men önskar ju såklart att det hade gått bättre än det gjorde.

Enough med vardagsfilosofin. Nu ska jag lyssna lite mer på Spotify och sedan titta lite på hur jag vill ha min tatuering. Imorgon ska jag skjutsa Andy till Lund. Vill inte oroa mig, så jag försöker förneka. Men vi får väl se vad de säger imorgon.

Sad but True


Godnatt

No comments: