To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, January 12, 2010

Can I have your number, please?

Lämnade in min telefon för andra gången igår. Fick en ersättningstelefon så länge, men mina nummer var nog sparade på min iPhone för jag ahr inga nummer alls i den här B-iga Ericssson telefonen. Om ni vill kontakta mig så avsluta med ert namn så jag vet vem ni är (och därmed slipper fråga varje gång).

Gick bra igår på opponeringen överlag. Vi hamnade givetvis i den opponeringsgruppen som fick den hårdaste läraren när det gäller betygssättning. Det är ju bra på ett sätt, men mest kass faktiskt. Han ägnade flera minuter åt att först kommentera något som inte hade med arbetet att göra och sedan fem minuter åt att det inte finns ett ord som heter mejl. Hallå liksom. Men det msåte betyda att vårt arbete var bra om han bara klagade på smågrejer.

Nu är det plugg till tentan som gäller hela veckan. Jag är dock en sådan person så att jag kan bara plugga på kvällen, av mängder av anledningar. Skönt på ett sätt för jag vet att det itne är lönt att anstränga mig på dagen....tråkigt då det finns en massa annat man vill syssla med på kvällen.

Har nu satt in de 400 bilder (av 1500) som jag beställde (Los Angeles kort). Ska skriva lite text till också. Ska nog framkalla från andra tillfällen också nu när det är så billigt. Det är roligare att titta på foton i album, än på datorn.

Nu ska jag inreda klart på Café World och sedan får vi se vad det blir.

No comments: