To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, January 06, 2010

Sherlock Holmes

Var och såg Sherlock Holmes med Lisa idag. Den var superbra. Läs min recension här --> Skerlock Holmes. No Spoilers! Härligt att gå på bio igen. Sist var ju Inglourious Basterds i somras. Kanske ska se Avatar i Malmö nästa helg med Helena och Lisa. Alla snackar ju om den och ska man se den så vill man ju se den i 3D.

I övrigt blev vi helt klara med Projektarbetet idag. Jag ska skicka in det om några timmar så att jag slipper ställa klockan imorgon. Fick panik när jag insåg att filen skulle vara i PDF för inga av de programmen jag har gör ett särskilt bra jobb. Dock kan man omvandla på Mitt Campus så jag passade på att utnyttja den funktionen lite. Jag har massor av filer som jag vill ha i PDF....haha

No comments: