To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, January 03, 2010

Scrubs

En sådan typisk söndag, även om det inte känns som om det är söndag. Gick precis upp....men har itne bäddat, eller tagit på mig....eller något. Bara sitter här vid datorn och kollar runt. Ska alldeles strax skriva min del av analysen på projektarbetet. Ska även sätta ihop Malin och Johans del så att allt blir enhetligt. Tänkte sedan göra innehållsförteckning, ordentlig källförteckning och framsida. Till sist även ett abstract (på engelska såklart). Sedan får vi se vad som händer med resterande tid på den här segedagen. Jag har längtat efter att spela Wii superlänge så kanske jag gör det? Men har även längtat efter Guitar Hero. Vi får la se.

Tyvärr verkar inte min hals vilja återgå till normalt. Har fortfarande megaont och hostasn kommer och går. Givetvis väljer den att göra entré när jag ska sova...hmm.

Igår blev väldigt trevligt. Vi var fem stycken som satte oss ner och tittade på Scrubs. Vi hade lite grönsaksdipp....samt chips haha. Sedan kände vi oss hungriga och begav oss ut i Lund för att hitta ett bra matställe. Klockan var då 10.00. Efter en kort visit på Malmborgs så började vi gå längs stationen. Vi blev otroligt chockade när vi insåg att ALLT stängde klockan 10. Pizzerian var inte öppet, inte Subway heller. Viggos gjorde inte mat längre och så höll det på. Det enda som var öppet var Burger King (som jag inte gillar så mycket) men det fick ju gå. Sedan gick vi hem till mig och fortsatte tittandet.

Nu har jag inte tid mer som sagt för jag borde lägga energin på projektarbetet. Och på tentan som jag fortfarande inte har börjat plugga till........slappt är bara förnamnet....

No comments: