To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, December 30, 2009

8 hours of waste

Satt i åtta timmar och fixade min iPhone. Jag lade in musik och gjorde spellistor osv. När jag sedan skulle lägga mig och lyssnar lite så fastnar telefonen. Den går sedan inte att starta igen....som tidigare. Ergo: Den funkar inte. Får lämna in den igen.....tröttsamt.

Imorgon är det jobb 7-13. Inte så pigg på det då jag fortfarande är sjuk. Pensionärerna kommer inte att höra mig....

Sedan får jag försöka skriva lite på projektarbetet den 1 för den 2 ska jag ha folk hemma hos mig för att se litta Scrubs. Sedan har jag itne så mkt tid över för den 4 ska vi träffas och skriva slutsats....

Usch är redan lite trött och ser inte fram emot att gå upp tidigt imorgon.

No comments: