To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, December 04, 2009

Spontaneous Joy

Gick precis in på TV4.se och möttes av rubrikerna: Erik och Calle i final. Kan man bli gladare än jag?? Jag missade ju att titta (fan). Hade velat se när Tove åkte ut. Erik ska vinna men jag för inte om Calle tar det. De kommer nog att lyckas båda två!

Imorgon är det 50-årsfest som gäller. Känner mig inte riktigt pepp. Kommer ju inte vara så många i min ålder direkt. Kommer säkert att var dans och jag suger på att dansa. Dessutom är det ju "vuxendans" bara. Men men, får hoppas att lusten infinner sig och intala mig att det ska bli roligt. Jag har inget emot den som håller i festen eller något....känner mig bara inte på festhumör. Har massor att göra och blir stressad av att inte kunna utnyttja tiden ordentligt.

Konstigt nog har jag haft lust att skriva på projektarbetet i några dagar nu. Han finputsat ineldning med mera och vill faktiskt sätta igång. Saknar när man läste filmvetenskap och fick se och skriva om film. Finns det något roligare än att överanalysera en film haha...

No comments: