To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, December 11, 2009

Så var det med det

Jaa!! Missade finalen men såg att Erik vann nu. Vinnarlåten sög inte heller. Wow! Men det var ju rätt personer som var i finalen. Såg på medleyt i början. Rabih och Erika är ju pinsamma. Erika har jag sett sjunga bättre men Rabih är helt värdelös haha. Jag trodde det var en tjej först. Reza var inte särskilt bra heller här. Mariette var härlig som vanligt. De två som sjöng "They don't really care about us" var också bra...det var Eddie och någon som jag inte vet namnet på, kanske Nicklas?! Tove lika dryg som vanligt...kommer ut som om hon äger scenen....haha. Hon sjöng ok, men inte mer.

Spelade Lusseslaget idag. Det är tre serier. Jag ledde efter 1½ sedan fick jag åtta hål. Men gick ändå ok. Som vanligt blev jag lottad till mixen efteråt. Av de tre gånger jag varit med har jag alltid blivit lottad.

Imorgon är det tenta och jag är otroligt nervös. Mest nervös är jag för att jag inte kommer in i byggnad. Är inte säker på att jag minns min kod eller att den kommer att fungera... Men i övrigt har jag inte alls haft tid att plugga heller. Verkligen superdåligt av mig... Vill dock bara ha det överstökat. Är så irriterad på att jag missar A-lagsmatchen.

Ska se klart idolklippen på TV4...som har skitdålig kvalitet by the way. Sedan blir det akutplugg.

No comments: