To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, December 07, 2009

Tight schema

Har massor att göra nu. Både roliga och mindre roliga saker. Här är några saker...vet ej om det är allt för jag har inte min "tunga" kalender vid sidan om mig.

Måndag 7 december
* Seminarielektion där vi ska redovisa en intervju som vi hållit individuellt med en informatör på valfri organisation. MUNTLIG presentation....suck
* Äta, städa, julpynta klart, baka
* Lundaligan (bowling tre serier)
* Hämta Lisa och sedan hem till mig för decembermys

Tisdag 8 december
* Bowling med Andreas
* Klasskompisar över på filmkväll
* Plugga till tenta

Onsdag 9 december
* Föreläsning om hur seminarier funkar (ehh....onödigt).
* Planering gällande Projektarbetet
* Julbord på Grand Hotel med familjen
* Plugga till tenta

Torsdag 10 december
* Något på dagen som jag inte minns
* Städa i Genarp
* Bowling (typ final)
* Plugga till tenta

Fredag 11 december
* Lusseslag
* Eventuellt se Idolfinalen med någon (beror på föregående punkt)
* Plugga till tenta
* Skicka in till handledare vad vi skrivit än så länge på projektarbetet

Lördag 12 december
* TENTA....
* Ångest över att jag missar superviktig A-lagsmatch
* Julklappsinköp

Söndag 13 december
* Luciafirande
* Göra allt som jag inte hunnit i veckan....

Nästa vecka måste jag SKRIVA på projektarbetet samt träffa mina medskribenter. Jag måste även slutföra julhäftet till Rollers julmöte och sammanställa enkäterna som jag skickade ut i maj.

Tisdag 15 december
* Handledning
* Julmöte Rollers

Onsdag 16 december
* Julshow med Sanna Nielsen, Måns Zelmerlöw, Shirley Clamp och Sonja Aldén (tror det var dem). Är inte så jätteexalterad, men om man får gratisbiljetter går man med. Om inte annat så får man något att klaga på sedan.

Torsdag 17 december
* JULSLAGNING Rollers

Fredag 18 december
* ÄNTLIGEN!!! Se Eddie Izzard live i Malmö Arena. Har längtat i ett halvår efter detta!!!!!

Detta är det som jag kommer ihåg bara sådär. Bra att få det nerskrivet ordentligt för då kan jag gå tillbaka och kolla här när jag inte hittar min kalender.

No comments: