To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, December 28, 2009

It's Back

Min iPhone är äntligen hemma!! Håller på att lägga in allt från början igen. Skönt att få börja om från början även om det är lite drygt emellanåt. Men blir bättre spellistor nu. Har inte pallat ändra de jag hade innan, men nu när jag ändå får göra det från skratch kan jag lika bra göra det ordentligt. Alla nummer och applikationer fanns dock sparade på iTunes så det slipper jag lägga in igen. Nu lyssnar jag på underbar rockmusik och är irriterad för att jag inte kan sjunga med. Kan knappt prata alls. Får viska och det är ju "inte bra för rösten".

Borde skriva på projektarbetet som ska typ vara klart den här veckan. Borde läsa till tentan som är den 18 januari. Det är ju MEGA mycket text. Aldrig varit med om en så stor tenta någonsin tidigare.

Hittade förresten en hel del i Höganäs. Bland annat det sista i Hanna servisen. Nu har jag hela! Skönt! Handlade även lite Mine grejer, samt tre Flower Power "prydnader" (rosa, mörkblå, orange). De är så fina. Ulrika gör så fiiiina saker. Handlade även lite Höganäskeramik och en Maribowl (stor - "Vatten"). Orkar inte tänka efter mer vad det var.

Förresten. I onsdags så var jag och pappa och handlade och fixade det sista inför julafton och då hittade jag något alldeles fantastiskt. Bland annat fyra stycken "burkar" i keramik (?) som ser ut som muffins/cupcakes (på Ting). På tehuset hittade jag även 2 större burkar (täta) som också såg ut som muffins. Fantastiskt FINA!!!! Ska bli kul att få använda dem.


Burkarna från Ting

No comments: