To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, December 27, 2009

X-mas

Vilka intensiva dagar, samtidigt som jag egentligen inte har gjort ngt. Jobbade på julafton 8-14 vilket gick bra (med tanke på att jag inte varit där sedan mitten av augusti). Började dock få ont i halsen på morgonen och det har eskalerat till att jag knappt har någon röst alls. När jag pratar (försöker) tittar Eddie skeptiskt på mig och undrar om det verkligen är jag haha.

Inte så roligt med andra ord. Fick till och med lämna Nova på annandagen (mitt i rean) då jag kände att jag verkligen var för sjuk för att orka. Dock var där inget speciellt, av det jag hann se så det känns inte som någon större besvikelse direkt. Istället sparar jag mina pengar till imorgon då jag och mamma ska till Höganäs Outlets mellandagsrea. De har dessutom en X-mas outlet (som funkar som deras sommaroutlet) där de har ännu mer rea till ännu lägre priser. Upptäckte det när jag skulle kolla när de öppnade innan. Det kvittar om jag så har tappat rösten helt och andas eld....jag ska till Höganäs imorgon.....längtar så jag dör. Sedan ska pappa prova att hämta ut min älskade iPhone som legat sjuk hos Telia. Hoppas hoppas att jag får hem den frisk och kry.

I övrigt har det varit en smarrig jul med väldigt bra julklappar, som vanligt.

Nu ska jag skörda (japp, ni hörde rätt). Bye

BTW...hatar när folk skriver x-mas....det blir ju inte helt rätt i uttal eller what ever.

No comments: