To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, October 23, 2011

Men män

Tänk att på bara en natt förändras allt och inget. Igår och i fredags var hur bra som helst. Livet kändes okej och det rullade på i lagom takt. Idag är allt förvirrat och ännu mer förvirrat. Mitt i allt virrvarr av kass bowlingspel, kärleksförklaringar, stress och skit så ska man prestera fyra sidor hemtenta. Borde även kolla över de sex sidor som jag redan har skrivit men det får bli ett projekt imorgon. Fan också! Allt var ju så lugnt och skönt men nu klyddade man till allt igen. Inte bara mitt fel, men till stor del kan jag faktiskt bara skylla på mig själv. Dags att krypa ihop i fosterställning i sängen och borra in ansiktet i förnekelsekudden!

No comments: