To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, October 17, 2011

Return

Idag var tanken att jag skulle uppdatera klart Rollers hemsida. Jag vaknade och var hyffsat pigg vid tio typ. Men jag har fortfarande inte lämnat sängen. Tankarna snurrar efter att ha läst igenom en av mina favoritbloggar idag. Överlag så har det varit mycket funderande de senaste veckorna. Men just nu orkar jag inte ta tag i det. Istället ska jag försöka ta mig upp ur sängen och börja fixa med dagens uppgift. Hemtentan får vänta till imorgon. Men känner jag mig själv rätt så dröjer det nog lite längre innan jag tar tag i den. Men men...mina Tom & Jerry kex är slut så ska nog gå till affären idag. Behöver handla mat och dricka och annat med. Sen hade jag velat åka ut till Nova en sväng med. Vi får väl se.

När jag var på Väla i fredags med Mikaela så köpte jag ett nytt nagellack. Det lovade att hålla i en vecka (mer eller mindre) och det skulle inte kladda när man målade det. Det skulle dessutom torka fort. Jag köpte en knallig rosa färg och än så länge har det hållt vad det lovar. Jag målade det i fredags och det sitter fortfarande lika fint...trots bowling. Ska man vara petig så har det försvunnit en halv millimeter överst men det syns bara om man kollar riktigt noga. I vanliga fall håller nagellack knappt en hel dag så jag är imponerad. Jag ska se om de har några fler på Nova idag men dessvärre hade de inte så roliga färger. Rosa var den enda pigga..


No comments: