To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, October 31, 2011

Trötthet

Jag blir så innerligt trött...

Jag blir trött på att ständigt bli besviken på människor i min omgivning.
Jag blir trött på att jag blir besviken när jag anat 'det' långt innan.
Jag blir trött på att jag fortsätter att vara naiv.
Jag blir trött på att tro på människor för innerst inne tror jag att alla ljuger.
Jag blir trött på att jag ständigt har rätt när det gäller dumma människor.
Jag blir trött då jag inser att jag med all säkerhet är likadan själv.
Jag blir trött på att man inte kan få känna sig uppåt längre än fem minuter.
Jag blir trött på att bli bevisad fel bara för att sedan i slutändan ha rätt ändå.
Jag blir trött på att jag påverkas så lätt av andras dumhet och respektlöshet.
Jag blir trött på att ständigt utnyttjas.
Jag blir trött på att jag låter mig utnyttjas.
Jag blir trött på att ständigt söka bekräftelse.
Jag blir trött på att inte få bekräftelse.
Jag blir trött på att DU ljuger och att jag går på det,
även om jag inners inne visste hela tiden att du ljög.

Jag blir trött på att ständigt få hopp i själen bara för att krossas i nästa sekund.
Jag blir SÅ trött på att vara trasig och
jag blir SÅ trött på att jag uppenbarligen saknar förmågan att göra något åt det.

Jag är så trött...

1 comment:

Bunny said...

Svar: Jag såg det, trevligt :D