To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, October 18, 2011

Ointressant

Jag önskar lite att jag också var intressant. Att jag kunde ha ett tema här på bloggen. Men det enda temat som jag har är mig själv och mitt gnäll. Jag älskar inredning, film, smycken, shopping, hårvård osv men jag orkar aldrig lägga tillräckligt med energi på att ta bilder och skriva. Jag får prestationsångest..... Därmed är min blogg ointressant. Sen om det gör något vet jag inte. Är väl bra att inte så många läser. Tänk om alla runt omkring mig läste...då skulle alla veta hur trasig jag är. Det är nog inte så bra. Bättre att de bara ser "den där" sidan...

Vi får väl se hur det blir med de där idéerna som cirkulerar

BTW, kom på en av anledningarna till att jag inte skriver så ofta här...och att jag bara skriver gnäll å så ;). Det är för att jag skriver resten på facebook. Bra eller dåligt?!

No comments: