To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, May 06, 2009

BTW

Tänka sig. Det fanns fyra tider som kvartsfinalen mellan Sverige och Tjeckien kunde ha spelats på. Idag 16.00 eller 20.00, eller imorgon (TORSDAG) kl 16.00 eller 20.00. Det finns bara en tid då jag inte kan se det. Imorgon klockan 20.00 för vi spelar KM klockan 19.00-22.00. Gör nu en kvalificerad gissning över när matchen spelas.....


Är redan trött på pulver....suck

1 comment:

Lojsie said...

stay strong! Jag har lyckats hålla mig hela dagen igår och idag. fast nu på kvällen ska jag ha lite grönsaker och dipp. Det som gör att jag överlevt är att man ändå får äta så ofta samt att man kan variera pulvret med goa bars. Dessutom är pulvret mkt godare än förra gången jag provade det. Du kanske ska prova andra smaker?

Kram!