To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, May 25, 2009

Connected

Mitt internet fungerar nu! Samt telefonen. Mitt modem har klyddat, men nu var här en från ComHem precis och trixade lite. För tillfället fungerar det och om det börjar klydda igen får de byta modem. Jag kan inte leva utan internet har jag insett. Vissa dagar är man inte online, men annars är det i stort sett varje dag, flera timmar. Man kollar ju mail, bloggar, specifika hemsidor och betalar räkningar osv osv osv. Allt är via internet. Vad gjorde man innan det fanns? Telefonkataloger? De är totalt värdelösa. Förra årets katalog kallade mig Jessic A Hansson. Jag ändrade det och som tack står jag inte med i årets. Usch, inte tillbaka till det samhället, där man måste ringa och fråga allting.

No comments: