To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, May 24, 2009

Tantvarning

Spelade Tomelilla Maraton igår, vilket innebär 16 serier bowling, alltså 6 timmar. Nu har jag så ont i ryggen att jag varken kan stå, sitta eller ligga utan att skrika av smärta. Extra jobbigt är det när man ska gå från att ligga till att sitta, eller sitta till att stå eller what ever. Jag har spelat maraton tre gånger tidigare och aldrig fått några problem, men nu har jag ont precis överallt. Ryggen, höften, händerna, armarna, benen, you name it.

Jag och mormor har samma gångstil nu.

1 comment:

Anonymous said...

Så du gnäller. Du spelade ju frivilligt.
Har du prövat att lägga dig i ett hett bad det brukar faktiskt hjälpa mig när jag har ont.
Tro mig när jag har ont då är det verkligen tantvarning.
Kram Carina