To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, May 14, 2009

Tatuering nr 2

På lördag blir det kanske en andra tatuering!! Ska till gamla Tattoo World, som numera heter Old Bones Tattoo och ligger på ny plats. De har drop in på lördagar, men gör bara sådant som tar max en timme och när jag var där sist sa han att min nog gick bra. Ska bara bestämma mig ordentligt för vad det blir. Nervöst, men skönt. Är ju sex år sedan jag gjorde min första och det är för lång tid. Hoppas även att jag kan komma in någon dag och "fylla på" min gamla som är lite blek. Den gjorde jag ju i Eslöv eftersom jag bara var 17.

Ska äntligen få färgat håret igen. Lite återfärgning blir det då jag ska återgå till rött ett tag. Den 30 maj är jag inbokad och hoppas på bra resultat. Vill ju inte ha ful utväxt på Andreas Student.

Pulver grejen funkar bra iaf. Humöret går väl upp och ner men nu är det minus 3 kg på 1½ vecka. Yey

2 comments:

Lojsie said...

Vilken tid tror du att du kommer till krstd på lördagen?

Pulvret har funkat bra för mig med, men de senaste två dagarna har det tyvärr blivit lite onyttigheter. Har dock försökt hålla det i rimlig mängd. Lite rädd är jag dock inför vågen...

Förresten, kan du inte ta med dig något roligt wii-spel på lördagen också utöver din kontroll? Jag har ju bara Sport och Mario kart.

Kram!

Shitpit said...

Hur gick det med tatueringen förresten? Blev det någon? jag vet att jag kommer att få reda på det imorgon.. men ändå!