To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, May 19, 2009

Weight Issue

Jippie! Igår visade vågen -1,7 (sist jag vägde mig var i torsdags). Alltså har jag gått ner 4,7 kg på två veckor!! Det här trots att jag inte endast levt på pulver, utan ätit en riktig måltid då och då (dock mindre portion såklart). Keep going strong! Många månader och kilon kvar.

2 comments:

Lojsie said...

Good work! Dock ger du mig ångest. Vi får börja prata mer om vår slutgiltiga pris som en sporrning, dvs solsemester i slutet av augusti. :)

malin said...

wow, 4,7kg på 2 veckor, va duktig du är!!
Kommer du och tränar någon gång snart, det var ett tag sen jag såg dig på gympan=(
Fortsätt att kämpa, du är jätte duktigt!!=)
Kram