To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, February 09, 2010

Butterflies

Varför ska man bli såhär löjlig och fånig? Varje gång man ser personen får man fjärilar i magen och blir vimsig och framstår antagligen som världens idiot....

Det är så himla onödigt dessutom för man vet att de här symtomen varar i ca en månad (eller mer om man har otur), men det blommar aldrig ut, vilket man vet redan från början. Det blir aldrig mer än en simpel obesvarad förälskelse.

Det här är inte så himla kul heller när man försöker värja av ett sockerberoende....blir knäpp snart. Fy fan...

Jag börjar bli glömsk också....fjärilarna får mig att glömma bort tiden och helt plötsligt blir det stress med allt.

Vill inte mer nu. Kan jag inte få lov att glömma ifred? Varje gång det går över så kommer DU och gör så att allt börjar om igen. Varför varför varför? Sluta om DU inte menar något med det. Jag kan inte leva såhär..

1 comment:

Anonymous said...

Låter ändå som om du tycker kärleken är underbar

Fjärilarna förvinner men övergår i några konstiga andra saker som slår ut all vett och sans ur ens huvud till sist,man kan göra allt för kärleken tro mig jag vet

Kramizzar Carina