To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, February 06, 2010

It's my party

Sitter här i min lägenhet och bara trivs. Alla har gått hem och allt är diskat och undanplockat. Allt är på sin plats (utom en grej kom jag på nu). Sitter i myskläder och som sagt....bara TRIVS. Inte så vanligt, så man får ta vara på tillfällena. Att vara 24 känns inte så speciellt då jag för första gången i mitt liv redan varit inställd på den här åldern. Jag har liksom aldrig varit 23. I början var jag 22 och nu på slutet har det varit 24 hela tiden. Känns lite ångestframkallande att snart vara närmare 30 än 20...fy fan...

Idag ska Helena komma hit och vi ska fira min födelsedag med melodifestival! Blev en lyckad sammankomst hemma hos mig idag. Fick många fina saker. Gillar speciellt en av sakerna som jag fick av min bror....nämligen The Baseballs skiva - Strike!
Jag brukar inte köpa skivor då jag mest lyssnar på iPhonen och då laddar jag ner på iTunes. Annars har jag spotify. Men några enskilda och speciella skivor vill jag bara ha liksom. Det här är en av dem. Jag är fullkomligt förälskad i The Baseballs. Man blir så himla glad av musiken. Blir varm bara jag tänker på Sam dessutom. Nice! Videon till Umbrella, som varit med i tidigare inlägg, är inte helt fel....mmmm

Nu ska jag snart lägga mig och sova lääääänge. Förtjänar det (har jag bestämt) efter att ha fått ordning på lägenheten nu. Där ska i och för sig förändras i sovrummet en hel del, men det är inte förrän om någon vecka så får försöka njuta lite av min dubbelsäng nu....den ska tyvärr bort för tillfället då den tar massa plats. Jag ahr ju en bäddsoffa som duger bra åt gäster och jag själv tar min vanliga säng. Men känns lite sorgligt då dubbelsängen är fantastisk på många sätt och vis....den är så himla mjuk och gosig och annat...

No comments: