To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, February 10, 2010

Sallad

Det här kommer att låta lite smått korkat och löjligt, men kan man bli tjock på sallad? Jag äter ju inget socker och skit, men däremot verkligen vräker jag i mig sallad. Inte den bra sorten heller...utan gurka och tomat....bara vatten, jag vet. Men måste ändå vara bättre än inget....men kan man verkligen inte gå upp av det??

5 comments:

malin said...

Va duktig du är, och nej du blir inte tjock av sallad. Detta kommer gå jätte bra, denna gången fixar du det!!!=) Jag kommer hålla koll på dig, hihi=)
Kram

Caroline said...

Jag är ganska säker på att man inte går upp i vikt av sallad. Däremot går man upp i vikt om man BARA äter sallad, då får ju inte i sig den mängden fett som kroppen behöver och då sparar kroppen allt den kan. Aldrig bra att svälta sig!

Jexxie said...

jag behöver verkligen folk som har koll på mig.....suck längtar till det är över

Anonymous said...

Du ska äta lite av varje del i kostcirkeln. Du kan utesluta allt socker och all läsk och sånt skit men du måste käka minst 5 mål mat om dagen

Frukost

mellanmål typ frukt

lätt lunch

Mellanmål typ frukt eller grönsak

Kvällmat (middag)

En tredjedel grönsaker vid varje middag

Så har jag lyckats att gå ner lite i vikt. Mitt kostråd sa till mig att om man svälter sig så blir det som om kroppen spar all energi den kan i det lagrade fettet du bär på. Sen är ju motion viktigt men det är jag inte så duktig på

Om du vill kan vi försöka jobba på vikten tillsammans för jag måste gå ner en massa till för att må riktigt bra i kroppen.


KRAMIZZAR Carina

Jexxie said...

låter som en plan Carina!