To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, February 23, 2010

En stor suck

Gud vad jag är seg på den här kursen....på allt överlag...vill sova, vill bowla...utan att ha ångest....snälla.

Längtar till torsdag kväll.

Känner mig ensam just nu...vet inte varför men känslan bara kom över mig från olika ställen på en gång. Usch. Vilken hemsk dag även om den egentligen varit bra. Körde till Moderna Museet (utan missöden) och lyckades få en parkering precis utanför ingången. Vi gick runt och titta och det var helt okej. Sedan satte vi oss ner och skrev, vilket gick också helt okej. Vi lyckades till och med få till en spontanintervju.

Efter det åkte jag till Lund och mötte upp min bror. Vi åkte sedan till Nova där vi käkade och sedan handlade födelsedagspresenter till mamma. Hon fyller år imorgon vilket ska firas med middag på Grand Hotel, vilket jag ser framemot!

När jag kom hem fick jag megaont i huvudet och därfrån har det bara gått nerför...orkar inte ens skriva mer. Jag vill så mycket men kan inte. Inte själv....det är trååååkigt.

Still
I'm at my best when I'm alone

No comments: