To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, June 26, 2011

Back

Hemma igen nu. Lika jobbigt som förra gången när man ska lämna älsklingen...

Blev ju strul med tåget när jag skulle dit i onsdags. Det blev inställt av någon anledning så jag fick ta nattåget som tog dubbelt så lång tid. Åkte elva på kvällen (när jag egentligen skulle varit framme i Köping) och var framme halv nio på Köpings station. Men tappade bara en natt på det i alla fall. Nu längtar man till nästa gång.

Tyvärr försvinner ju inte alla problem som man har hemma bara för att man åker bort och har det trevligt i några dagar. Det märkte jag när jag kom hem... Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jobbigt när päronen är borta på kryssning i en halv evighet.

2 comments:

Anonymous said...

Om det känns bättre så vet du att du kan höra av dig om det är nåt
KRAM Carina

Jexxie said...

Tack Carina :) Skönt att veta. KRAMAR