To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, June 13, 2011

Telephone

Usch detta är inte bra. Kommer att ha ett livsviktigt samtal om en halvtimme och jag är så nervös för hur det kommer gå att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Finns så många olika varianter som gör att det kan gå fel och bara en som gör att det går rätt. Kanske inget svar eller att man slänger på luren...eller ett svar som verkar trevligt och man lovar att ringa upp...men sen gör man inte det. Eller att man är arg fast att det borde vara jag som är det...jag vet inte alls vad som kommer hända... Orkar inte alls med detta längre...vill inte mer. Oavsett vad svaret blir så kommer allt gå åt helvete. Jag lovar. Varför skulle det gå bra och lösa sig? Det har aldrig hänt för och varför skulle det ha ändrats nu?

No comments: