To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, June 02, 2011

Grattis :)

Idag fyller pappa 54 år vilket firades med ett restaurangbesök. Mysigt och riktigt god mat. Efter det blev det bad :).

Igår blev det ett spontanbesök hos Mikaela och jag sov över i och med att vi skulle ses hos mig idag för att sortera mina kläder. Vi så Red Riding Hood och den var faktiskt helt okej. Blev en massa snack sen och vi somnade nog inte förrän vid fyra. Men idag blev det sortera och slänga kläder. Gud vad tacksam jag är för att Mikaela gillar det och dessutom gör det bra :) :).

Imorgon blir det eventuellt fortsättning med annat i garderoben...Mikaela gillade inte mina tidskriftssamlare hahaha.

Upptäckte idag när jag pratade med Mattias att jag har en pojkvän som gillar att "planera" lite inför framtiden på ett mysigt sätt. Me like <3

No comments: