To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, June 19, 2011

Work

Så har man varit på ett fint bröllop. Fick reda på en massa saker under tiden vilket var väldigt intressant... Men trevligt var det och fruktansvärt god mat...mums!

Är för övrigt sjukt nervös...ska börja jobba imorgon. Gå bredvid i tre dagar. Sedan är jag också sjukt nervös över onsdag. Är så rädd att något ska hända som hindrar mig från att åka till min älskling...men ska försöka att inte vara negativ. Skönt att ha något att se framemot efter de här tre jobbdagarna...så det får inte ändras. Imorgon jobbar jag 12-21. På tisdag blir det 7-14 och på onsdag 7-16. Ska packa och träffa Anne på tisdag och på onsdag blir det tågresa direkt. Hoppas att tiden går snabbt tills dess....sen får det gärna sakta ner när jag kommer fram till Köping/Kolsva ;)

No comments: