To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, July 31, 2011

Car 2

Idag känner jag mig inte lika pepp som jag var tidigare. Man är väl för skadad av tidigare erfarenheter tyvärr. Istället håller jag en kylig inställning och försöker att inte hoppas på för mycket...man blir väl bara besviken igen. Det återstår att se. Man vet ju aldrig...kanske har oturen börjat att vända men det verkar inte så haha. Har lyckats tappa min ena hårddisk i golvet, bränna ena fingret så det är rött, ömt och samtidigt avdomnat osv. Har blivit enormt tafatt och jag vet inte varför...

BTW! Awesome att jag har fått mammas bil. Min som jag hade ska skrotas efter krocken och nu har mamma köpt en ny bil så jag får hennes "gamla" Volvo V40 T 2 från 2001 :)

No comments: