To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, July 12, 2011

Uggla

Usch vad jag mår illa. Det finns två anledningar. Den ena är att jag fick ett besked idag. Det var i och för sig ett bra besked, men det får en ändå att tänka till och känna sig fullkomligt värdelös. Den andra anledningen är att jag har bestämt mig för att ändra en sak...i min hjärna har jag redan tagit det här beslutet för över en vecka sedan...men idag ska det bli officiellt...men jag kan inte. Varje gång jag försöker så vill jag bara lägga mig i fosterställning och gråta....och typ kräka. Livet suger....

Jag hade uppskattat om det snart började vända...lite tur...lite lycka. Men så blir det inte. Jag hatar att jag tvingas ta ett beslut på grund av att någon annan nonchalerar problemet. Jag gör den här personen en stor tjänst och det grämer mig...och gör ont som fan.

No comments: