To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, July 24, 2011

Trafikolycka

Skrev precis ett lång inlägg här men det raderades...suck. Men tar det kort. Igår skulle jag köra till Malmö mitt i natten och när jag svänger vänster för att gå på påfarten mot motorvägen så kör en taxibil in i mig. Han sa att han hade grönt, men jag hade grön pil så det kan han inte ha haft. Han var sjukt otrevlig.... Bilen fungerar inte längre. Blev en ordentlig smäll. Han kom ju på en 70-väg rätt in i fronten och sidan på min bil. Det är ord mot ord. Men polisen som kom var helt underbar och de sa till taxichauffören att han inte hade behövt vara otrevlig och hotfull. Jag kände verkligen hur bilbältet tog och jag har ont i vänster sida av kroppen, speciellt ryggen...men det känns bättre idag så det går nog över. Men jag blev helt chockad och satt och bara stirra rakt fram och grät till polisen kom. Stackars bilen är helt kvaddad på höger sida och hjulet ska vi inte snacka om. Det blir lägenhetsarrest ett tag nu :/

2 comments:

Anonymous said...

Hej
Du jag struntar i hur bilen ser ut så länge du är OK. Bilar finns det gott om men det finns inte så gott om kusiner.
JÄTTEKRAM
Carina

Jexxie said...

Tack Carina :) KRAM