To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, July 20, 2011

Some people

I don't know what to tell you. Min hjärna orkar inte med vissa människor längre. Vissa människor vägrar förstå vad man menar...och till slut orkar man inte förklara fler gånger. Ska man bara skita i det då? Det kommer aldrig bli någon förändring...

Sen hatar jag när vissa människor säger saker...och de menar det säkert, men de är för inrutade i sina rutiner, tankar och problem så de tänker inte göra något av det. HATA!

Nu ska jag köra till min lägenhet och packa upp mina fina saker från Iittala och Kosta Boda. Sedan blir det lite kvällspromenad vid havet tydligen. Det är ju trevligt i alla fall :)

No comments: