To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, January 30, 2009

Arg och irriterad

Idag är en dålig dag. Idag är en skitdag. Den började dåligt och avslutas katastrofalt.

Igår var en dålig dag. Hatar människor som delar in andra personer i olika prioriteringsklasser. Man kan i ena stunden se en annan människa, medan man försvinner i nästa då någon trevligare, roligare, viktigare, vackrare osv dyker upp. ALLA ÄR LIKA VÄRDA. Även om man inte tycker det kan man låtsas. Jag låtsas för den ena av de här personerna som jag argt pratar om. Varför kan inte den personen låtsas för min skull. Nu är det slut på bussighet. Nu ska jag hämnas. Vilket i sin tur bara leder tillbaka till att jag själv blir ledsen och besviken. Men hey....är jag inte redan det nu??? Kan det veeerkligen bli värre???

No comments: