To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, January 11, 2009

Oj oj vad kul

Spelade i A-laget i går. Kände lite press då jag gärna vill spela nästa helg i Svedala. Det är en sexbanorshall (vilket är som att spela i en fyrabanorshall) vilket är jättenervöst men kul för då sitter halva laget och hejjar under tiden. Sedan när jag spelat klart så hejar jag på de andra fyra. KUL! Nu slog jag bra igår dessutom vilket gör att jag får spela på söndag. Jag blev fyra med 701. Kunde fått bättre då jag slog 193, 157, 200 och 151. Slarv i sista serien. Men man får vara nöjd med resultat på över 700. Dessutom vann vi vilket är det som räknas. Nu leder Rollers tabellen igen!!!!!!!!!

I fredags var det tupperware party hos mamma. Kom mycket folk och det gick bra. Var jätteroligt och jag och Sofia kom inte iväg (hem) förrän närmare elva på kvällen. Fick köpt en massa kul saker. De har verkligen förnyat sig. En massa bakredskap och maskiner som underlättar arbetet i köket. Männen som var med på visningen blev mycket imponerade då de var fulla av fördomar. Men de blev positivt överraskade och min pappa blev helt tagen av den roliga lökhackaren som var så enkel och luktfri att använda.

Nu längtar jag ihjäl mig till sakerna kommer, som dock inte är förrän om tre-fyra veckor. Det positiva är att man har fått lön då!!

Nu ska jag plugga (läs: göra något annat) och sedan försöka somna liiiiite tidigare ikväll än igår. Lyckades inte somna förrän vid fem.
Imorgon är det ju lektion redan klockan 8....Vad är det för tortyr tid?!
Det positiva med sådana tider är ju att man sedan är uppe, för lektionen slutar ju redan 10. Har då gott om tid att städa lägenheten. Behövs VERKLIGEN. Sedan har jag även tid att plugga inför salstentan på fredag (suck....)

No comments: