To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, January 24, 2009

I have a very bad feeling

about tomorrow.....känns som om det är sista A-lags matchen på ett tag för min del . Många har slagit enormt bra på sista tiden medan jag håller mig på där jag är. Går bra borta, men på träningarna går det sådär och nu är det dessutom HEMMAMATCHT. Jag har lättare för bortahallar....spelar inte så bra hemma. Inte A-lags bra iaf. MEGA NERVÖS..... Där kommer ju antagligen finnas mer folk som man känner igen där... Vill inte bli utbytt, utan jag vill spela alla fyra serierna, med bra resultat!!
Är det för mycket att begära????

No comments: