To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, January 16, 2009

Jaha

Tentadags idag.
Gick in i salen.
Satte mig bekvämt tillrätta.
Stängde av mobilen.
Hängde ytterkläder och väska.
Tar fram pennor.
Tar fram ID och studentleg.
Fyller i pappret som ligger på bänken.
Är redo.

...Får information om att det är dubbelbokat.
Tentan ska skrivas en dag nästa vecka.

Kör hem

Besviken eller lättad?

1 comment:

Jessica said...

Hoppsan! Ja, där ser man så det kan bli!
Jag skulle skriva en omtenta en gång, det var BARA jag som skulle skriva den, men hade varit i kontakt med läraren och gjort upp precis, kommer dit, går igenom samma procedur som du, bara för att se att det är FEL tenta han har gjort till mig ... blev också bara att åka hem ...
Och jag kände mig också delad mellan besvikelse och lättnad!