To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, January 17, 2009

Tomorrow

Åhh....imorgon blir det spännande. Ska spela i A-laget. Det är i Svedala där det är endast 6-banors hall. Det betyder att endast fyra spelare spelar åt gången (samma rutin som vid 4-banorshall). Jag ska spela i första omgången vilket är skönt. Mindre press på något sätt. Kul att hela laget kan hejja i bakgrunden. Dock är det emga nervöst också. Om man missar och gör fel sitter alla och ser det. Man blir inte så anonym. Jag vill dessutom prestera väl så att jag för det första får spela alla fyra serier, men även för att jag vill spela nästa match. Det är en hemmamatch och än så länge har jag inte fått spela någon sådan i A-laget. De senaste fem tillfällena har ju varit bortamatcher. Det är något speciellt med att spela hemma. Hoppas hoppas!!!!!!!! Usch....nu blev jag nervös

Ska återgå till att lyssna på min nyinköpta Nickelback skiva; Dark Horse. Såååååå bra!

No comments: