To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, April 05, 2009

Golfrunda ++

Ni läste rätt. Dock golfade jag inte utan följde bara med pappa som lite extra motion. Han och Ebbe spelade i Assartorp och deras bana är inte att leka med. De första nio hålen är upp och ner och upp och ner.....där är så brant emellanåt att man tror att man ska snubbla och rulla ner den sista biten. De sista nio hålen är lite mer plana men desto längre. Klockan 06.00 lämnade vi huset och var åter tillbaka 10.00. Det här innebar ca 12.500 steg (av de 20.000 jag ska gå varje dag) vilket är nästan 9 kilometer. JIPPIE!!! Jag säger goodbye till över tusen kalorier!!! Bye bye

Efter en hälsosam frukost och behövlig sömn åkte jag och mamma till Nova igen (var ju där igår) och jag fick äntligen en fin vårjacka. Köpte även två sjalar så att det inte blir för kallt. Känns alltid kul med lite nytt. Passade även på att köpa lite annat smått och gått, när man ändå är där liksom. Bland annat en klocka med sugpropp, till toaletten!!

När jag kom hem till Lund käkade jag lite pastasallad och spela SingStar....vilket innebar att jag drog för gardinerna och dansade helt galet.....hahhaha

Nu ska jag försöka varva ner, se lite Scrubs, ta en kvällsfika och SOVA.

Godnatt

1 comment:

The Darkest Night said...

Va duktig du är! (vi har stegtävlning på jobbet igen, så jag vet hur jobbiga de där stegen är att komma upp i varje dag :) )Lycka till i fortsättningen - och ha en trevlig påsk!!