To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, April 30, 2009

Knepigt

Såg ishockeyn igår. Dock gick jag när det stod 5-2 till USA. Blev så irriterad över att de gav USA två stycken 5 mot 3 PP. Hur dum får man bli. Gick upp och satte mig med mamma och pappa och snackar lite. Helt plötsligt kommer Andreas och skriker att det är 5-4 nu. Då blev jag även förbjuden att gå ner och titta på fortsättningen. Kände på mig att det skulle vända här och så sant så. Det blev 5-5 och Sverige vann i sudden. Därmed blev vi tvåa i gruppen. Det här betyder att vi får möta ett svårare lag, men strunt samma. Det visar samtidigt att Sverige kan vända ett stort underläge till vinst. Yey. Kan inte Lundqvist komma nu. Hans lag åkte ju ur i NHL....

Tyvärr spelas kvartsfinalen idag klockan 16.00m så man får väl hålla sig uppdaterad på mobilen istället. Inte samma sak....speciellt inte om de förlorar. De möter ju Ryssland och de vann ju förra året. Hade vi förlorat igår skulle vi ha mött Schweiz. De är inte lika kluriga, men i och med att de spelar på hemmaplan så blir det mer tryck på dem och på domarna. Men men, nu är inte situationen så.

Nu ska jag städa färdigt i Genarp och sedan ska mamma köra mig till Lund. Ska träffa Karin och Lisa vid tre och då bär det av mot stadsparken....STRESSIGT

No comments: