To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, April 25, 2009

Tre Kronor

Jaaaaaaaaaaaa! Sverige äger. 7-1 mot Österrike. Härlig start på VM. Nästa match är på måndag. Hinner precis hem ifrån Lundaligan. Om ni är intresserade av hockey kan ni ju joina mig klockan 20.00. Vad säger du Lisa????

Nu ska jag gå och spela Super Mario Galaxy. Det är skitroligt, men lätt. Har nästan klarat spelet och jag har bara spelat i två dagar. Men men....ska bli kul att elka vidare efter att man klarat det också. Dock kan jag itne spela för länge ikväll för det är upp tidigt imorgon. Ska följa med pappa på golfrunda igen. Blev ingen förra helgen då jag mådde dåligt. Dock är det tyvärr Lunds golfbana, som är skit. Jag kallar den dock S. Sandbys bana förn jag tycker den ligger nämre Sandby än Lund.

1 comment:

Lojsie said...

Räkna med mig! Är du på att plugga på bibblan inför journalistprovet sen på tisdagen?